Γνώριζαν από το 2017 ότι τα τρένα πάνε στα τυφλά λόγω διαπλοκής (ντοκουμέντα)

Γνώριζαν από το 2017 ότι τα τρένα πάνε στα τυφλά λόγω διαπλοκής (ντοκουμέντα)

Από την προηγούμενη εβδομάδα φωνάζω σε δημόσιες συνεντεύξεις μου ότι όλοι γνώριζαν και όλοι σιωπούσαν για την κατάσταση στους σιδηροδρόμους. Και μάλιστα την περασμένη Τετάρτη ήμουν καλεσμένος στα Παραπολιτικά, στην εκπομπή του Ανδρέα Μαζαράκη, όπου προηγουμένως είχε μιλήσει ο πρώην βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος.

Σήμερα η εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, αποκαλύπτει ερώτηση του βουλευτή που κατατέθηκε το 2017, για το τότε σιδηροδρομικό δυστύχημα που στοίχησε την ζωή 3 ανθρώπων. Από τότε -τουλάχιστον- γνωρίζουν την απαράδεκτη κατάσταση στα τρένα. Είναι γεγονός ότι με το σημερινό δημοσίευμα, επικυρώνεται η άποψή μου ότι ΟΛΟΙ γνώριζαν αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλούσε.

αριστερά ο Χρήστος Νικολόπουλος, δεξιά ο Χρήστος Σπίρτζης

Για την ιστορία, ο κ.Νικολόπουλος είχε καταθέσει από τότε την εξής ερώτηση την οποία υπενθυμίζει σήμερα το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ:

Πρόκειται για μία ερώτηση-βόμβα που κατατέθηκε τον Ιούλιο του 2017 στη Βουλή προς τον τότε υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, με την οποία αναδεικνύεται κατά τρόπο ανατριχιαστικό ότι οι αρμόδιοι γνώριζαν με πλήρη λεπτομέρεια ότι τα συστήματα ασφαλείας των τρένων δεν λειτουργούν και γι’ αυτό συνέβη το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Αδενδρο και χάθηκαν τρεις ζωές.

Συγκεκριμένα ο συνεργαζόμενος -τότε- με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος κατέθεσε στις 5-7-2017 μία λεπτομερέστατη ερώτηση στη Βουλή σύμφωνα με την οποία «οι καθυστερήσεις στην σύμβαση 717 (δηλαδή αυτή που συζητάμε και σήμερα για την τηλεδιοίκηση- ασφάλεια των τρένων) δεν λειτουργούσε με συνέπεια να κυκλοφορούν τα τρένα τυφλά και να χαθούν τρεις ανθρώπινες ζωές.

Αποδίδει μάλιστα τις καθυστερήσεις σε διαπλοκή με «εθνικούς εργολάβους» που σχετίζονται με τον τότε γενικό γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών κ. Θάνο Βούρδα, κουμπάρο του υπουργού κ. Σπίρτζη. Ωστόσο στην γραπτή απάντησή του ο υπουργός περιορίζεται σε τεχνικά θέματα και δεν αναφέρει το παραμικρό σχετικά με την παράδοση του έργου από τους εργολάβους.

Ο κ.Νικολόπουλος φτάνει στο σημείο τότε να ρωτήσει τον κ. Σπίρτζη:

«Έχετε αντιληφθεί, κύριε υπουργέ, ότι αν είχε εγκαίρως ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2016 η σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ δεν θα είχε συμβεί το τραγικό αυτό δυστύχημα, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 3 συνάνθρωποί μας;», αναρωτιόταν ο βουλευτής – και έκανε λόγο «για καταλήστευση του δημοσίου χρήματος στην οποία εμπλέκονταν όσοι διαχειρίστηκαν από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ την αμαρτωλή αυτή σύμβαση».

Δείτε εδώ την ερώτηση του Νίκου Νικολόπουλου:

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ TOTE ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΠΙΡΤΖΗ : 

ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΧΤΕΣ ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ, ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΜΑΣ:

Θα επανέλθω στο θέμα σύντομα ….

Share

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

One thought on “Γνώριζαν από το 2017 ότι τα τρένα πάνε στα τυφλά λόγω διαπλοκής (ντοκουμέντα)

Συναίνεση GDPR σε Cookie με το Real Cookie Banner